آ
-
آموزش مهارتهای اجتماعی
بررسی تأثیر آموزش گروهی مهارتهای اجتماعی در سازگاری فردی- اجتماعی نوجوانان بزهکار در شهرستان گنبد کاووس [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 25-46]
ا
-
ارزش تکلیف
بررسی روابط بین موضوعی و درون موضوعی انگیزش تحصیلی (خودکارآمدی، ارزش تکلیف، هدفهای عملکردگرا، عملکردگریز و تبحری) در دانشآموزان دختر سال اول دبیرستان شهر اهواز [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 47-76]
-
اضطراب اجتماعی
بررسی رابطه ساده و چندگانه متغیرهای عزت نفس، اضطراب عمومی، حمایت اجتماعی ادراک شده و سرسختی روانشناختی با اضطراب اجتماعی دختران دانشآموز پایه اول دبیرستانهای شهرستان آبادان [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 137-152]
-
اضطراب عمومی
بررسی رابطه ساده و چندگانه متغیرهای عزت نفس، اضطراب عمومی، حمایت اجتماعی ادراک شده و سرسختی روانشناختی با اضطراب اجتماعی دختران دانشآموز پایه اول دبیرستانهای شهرستان آبادان [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 137-152]
ب
-
بزهکاری
بررسی تأثیر آموزش گروهی مهارتهای اجتماعی در سازگاری فردی- اجتماعی نوجوانان بزهکار در شهرستان گنبد کاووس [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 25-46]
ت
-
ترس از ارزیابی منفی
بررسی روابط ساده و چندگانه ترس از موفقیت، عزت نفس، کمالگرایی و ترس از ارزیابی منفی با نشانگان وانمودگرایی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 1-24]
-
ترس از موفقیت
بررسی روابط ساده و چندگانه ترس از موفقیت، عزت نفس، کمالگرایی و ترس از ارزیابی منفی با نشانگان وانمودگرایی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 1-24]
-
تمایل به ترک خدمت
رویکردی بین فرهنگی در بررسی رابطه سبکهای رهبری با اثربخشی و خشنودی شغلی کارکنان در مجتمع فولاد مبارکه اصفهان [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 153-176]
ح
-
حمایت اجتماعی ادراک شده
بررسی رابطه ساده و چندگانه متغیرهای عزت نفس، اضطراب عمومی، حمایت اجتماعی ادراک شده و سرسختی روانشناختی با اضطراب اجتماعی دختران دانشآموز پایه اول دبیرستانهای شهرستان آبادان [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 137-152]
خ
-
خشنودی شغلی
رویکردی بین فرهنگی در بررسی رابطه سبکهای رهبری با اثربخشی و خشنودی شغلی کارکنان در مجتمع فولاد مبارکه اصفهان [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 153-176]
-
خودکارآمدی
بررسی روابط بین موضوعی و درون موضوعی انگیزش تحصیلی (خودکارآمدی، ارزش تکلیف، هدفهای عملکردگرا، عملکردگریز و تبحری) در دانشآموزان دختر سال اول دبیرستان شهر اهواز [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 47-76]
-
خودناتوانسازی تحصیلی
بررسی رابطه برخی پیشایندهای مهم و مربوط با خودناتوان سازی تحصیلی و رابطه آن با پیامدهای برگزیده در دانشآموزان پسر سال اول دبیرستانهای اهواز [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 77-100]
ر
-
رفتار پدرانه خیرخواهانه
رویکردی بین فرهنگی در بررسی رابطه سبکهای رهبری با اثربخشی و خشنودی شغلی کارکنان در مجتمع فولاد مبارکه اصفهان [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 153-176]
-
رفتار تسلط جویانه
رویکردی بین فرهنگی در بررسی رابطه سبکهای رهبری با اثربخشی و خشنودی شغلی کارکنان در مجتمع فولاد مبارکه اصفهان [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 153-176]
-
رفتارهای اجتنابی کارکنان
رویکردی بین فرهنگی در بررسی رابطه سبکهای رهبری با اثربخشی و خشنودی شغلی کارکنان در مجتمع فولاد مبارکه اصفهان [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 153-176]
س
-
سازگاری اجتماعی
بررسی تأثیر آموزش گروهی مهارتهای اجتماعی در سازگاری فردی- اجتماعی نوجوانان بزهکار در شهرستان گنبد کاووس [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 25-46]
-
سازگاری فردی
بررسی تأثیر آموزش گروهی مهارتهای اجتماعی در سازگاری فردی- اجتماعی نوجوانان بزهکار در شهرستان گنبد کاووس [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 25-46]
-
سبکهای اسنادی
بررسی رابطه علی جنسیت، عملکرد قبلی ریاضی، منابع خودکارآمدی ادراک شده ریاضی، هدفگذاری، باورهای خودکارآمدی ریاضی و سبکهای اسنادی با عملکرد بعدی ریاضی در دانشآموزان سال دوم دبیرستانهای شهر اهواز [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 101-136]
-
سرسختی روانشناختی
بررسی رابطه ساده و چندگانه متغیرهای عزت نفس، اضطراب عمومی، حمایت اجتماعی ادراک شده و سرسختی روانشناختی با اضطراب اجتماعی دختران دانشآموز پایه اول دبیرستانهای شهرستان آبادان [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 137-152]
ع
-
عزت نفس
بررسی روابط ساده و چندگانه ترس از موفقیت، عزت نفس، کمالگرایی و ترس از ارزیابی منفی با نشانگان وانمودگرایی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 1-24]
-
عزت نفس
بررسی رابطه ساده و چندگانه متغیرهای عزت نفس، اضطراب عمومی، حمایت اجتماعی ادراک شده و سرسختی روانشناختی با اضطراب اجتماعی دختران دانشآموز پایه اول دبیرستانهای شهرستان آبادان [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 137-152]
-
عملکرد قبلی و عملکرد بعدی ریاضی
بررسی رابطه علی جنسیت، عملکرد قبلی ریاضی، منابع خودکارآمدی ادراک شده ریاضی، هدفگذاری، باورهای خودکارآمدی ریاضی و سبکهای اسنادی با عملکرد بعدی ریاضی در دانشآموزان سال دوم دبیرستانهای شهر اهواز [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 101-136]
ک
-
کارآمدی تحصیلی
بررسی رابطه برخی پیشایندهای مهم و مربوط با خودناتوان سازی تحصیلی و رابطه آن با پیامدهای برگزیده در دانشآموزان پسر سال اول دبیرستانهای اهواز [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 77-100]
-
کمالگرایی
بررسی روابط ساده و چندگانه ترس از موفقیت، عزت نفس، کمالگرایی و ترس از ارزیابی منفی با نشانگان وانمودگرایی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 1-24]
و
-
وانمودگرایی
بررسی روابط ساده و چندگانه ترس از موفقیت، عزت نفس، کمالگرایی و ترس از ارزیابی منفی با نشانگان وانمودگرایی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 1-24]
ه
-
هدف تبحری
بررسی روابط بین موضوعی و درون موضوعی انگیزش تحصیلی (خودکارآمدی، ارزش تکلیف، هدفهای عملکردگرا، عملکردگریز و تبحری) در دانشآموزان دختر سال اول دبیرستان شهر اهواز [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 47-76]
-
هدف عملکردگرا
بررسی روابط بین موضوعی و درون موضوعی انگیزش تحصیلی (خودکارآمدی، ارزش تکلیف، هدفهای عملکردگرا، عملکردگریز و تبحری) در دانشآموزان دختر سال اول دبیرستان شهر اهواز [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 47-76]
-
هدف عملکردگریز
بررسی روابط بین موضوعی و درون موضوعی انگیزش تحصیلی (خودکارآمدی، ارزش تکلیف، هدفهای عملکردگرا، عملکردگریز و تبحری) در دانشآموزان دختر سال اول دبیرستان شهر اهواز [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 47-76]
-
هدفگذاری
بررسی رابطه علی جنسیت، عملکرد قبلی ریاضی، منابع خودکارآمدی ادراک شده ریاضی، هدفگذاری، باورهای خودکارآمدی ریاضی و سبکهای اسنادی با عملکرد بعدی ریاضی در دانشآموزان سال دوم دبیرستانهای شهر اهواز [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 101-136]
-
هدفهای پیشرفت
بررسی رابطه برخی پیشایندهای مهم و مربوط با خودناتوان سازی تحصیلی و رابطه آن با پیامدهای برگزیده در دانشآموزان پسر سال اول دبیرستانهای اهواز [دوره 12، شماره 3، 1384، صفحه 77-100]